Contact
Loyalty Engineers: 085 076 8787 info@loyaltyengineers.nl Gamerschestraat 34, Zaltbommel
Volg ons op:

Teamwork is
the best work

a

Over Loyalty Engineers

Loyalty Engineers is al ruim 15 jaar actief op het gebied van klantloyaliteit en marketing. In deze 15 jaar hebben zij vele verschillende loyaliteitssystemen ontwikkeld en hier veel van geleerd. Aan de hand van de trial-en-error methode zijn zij aan de slag gegaan. Alles wat de afgelopen jaren niet gewerkt heeft is geparkeerd en alle zaken die bijdragen aan klantbinding zijn bij elkaar gebracht. Zo hebben zij één allesomvattend product op de markt gezet: Je Verrassing. Met Je Verrassing is een succesvol en eenvoudig product gecreëerd dat zorgt voor binding met klanten, gasten en medewerkers. Het is simpel in gebruik en is in elke branche toe te passen. Bovendien is het ook nog eens eenvoudig meetbaar en stuurbaar. Wil jij weten hoe het precies werkt en wat het voor je organisatie kan betekenen? Laat ons je verrassen tijdens een gesprek!

Ons team

Het team van Loyalty Engineers bestaat uit creatieve en gedreven professionals.
Het bundelen van verschillende krachten draagt voor een groot deel bij aan het succes van onze organisatie.

Wanneer we voorheen onze klanten iets extra’s gaven, was dit vaak een eenmalige actie. Doordat Je Verrassing zo gebruiksvriendelijk is, kost het ons tegenwoordig weinig moeite om dit met enige regelmaat te doen. Hierdoor blijven we continu in contact met onze klanten en stimuleren we herhalingsbezoek.

Lucienne en Myrande de Koning Eigenaressen Modewinkel L’Ans Fashion, Leusden

Ik ben een samenwerking met Je Verrassing aangegaan omdat ik op zoek was naar een betaalbare manier om klanten in de watten te leggen én om unieke acties met leveranciers op te zetten. Dat is gelukt! En dat niet alleen, ik heb nu ook meer inzicht in wie mijn klanten zijn en wat hun beweegt.

Ronald IJsselstein Eigenaar Supermarkt PLUS, Tilburg

Voorheen maakten we gebruik van diverse sociale media acties om klanten naar ons restaurant te trekken. Per actie kostte dat veel geld en daarna waren we steeds terug bij af. Met Je Verrassing hebben we één efficiënte tool die naast nieuwe klanten ook herhalingsbezoeken stimuleert!

Jan van Overdijk Eigenaar Restaurant L’Orangerie, Tilburg

Met een verkoop via 450 drogisterijen dachten we wel te weten wie onze doelgroep was. Het tegendeel was waar en lange tijd lieten we kansen liggen. Door Je Verrassing hebben we inmiddels een nauwkeurig beeld van wie onze klanten zijn en weten we door slimme acties de verkoop van onze producten te vergroten.

Thomas Bergink, New Care Supplements Marketing Manager