Contact
Loyalty Engineers: 085 076 8787 info@loyaltyengineers.nl Gamerschestraat 34, Zaltbommel
Volg ons op:

Wat is Je Verrassing?

Je Verrassing is het ultieme instrument om klanten, gasten en medewerkers aan je organisatie te binden. Het basisprincipe is hierbij altijd hetzelfde: klanten, gasten en medewerkers worden regelmatig op een leuke manier verrast. Wij geloven dat de kracht van verrassen zit in het onverwachtse, het op een unieke manier verbazen van je klanten en er hierdoor voor zorgen dat zij enthousiast worden over jouw organisatie. Daar word je toch blij van!

Altijd de juiste marketingondersteuning

Wij helpen je bij het opzetten en inzetten van de juiste marketingacties.

v
Vergroten loyaliteit

Samen zorgen we ervoor dat je klanten terugkomen en je medewerkers blijven.

v
v
Inzicht in data

Aan de hand van slimme klantdata zorgen we voor inzicht in het gedrag van je klanten, gasten en medewerkers.

v
Eenvoudig nieuwe klanten werven

We bereiken eenvoudig nieuwe klanten, gasten en medewerkers door het stimuleren van de verkoop.

c

Hoe werkt Je Verrassing?

Aan de hand van 5 eenvoudige stappen leggen we je uit hoe Je Verrassing werkt.

g
1: In kaart brengen van wensen en doelen

Allereerst gaan we met jou in gesprek. We onderzoeken wat je doelen zijn, wie je doelgroep is en hoe we de doelgroep het beste kunnen aanspreken. Op basis van dit gesprek adviseren wij welke verrassingsaanpak we het beste vinden passen bij jouw organisatie.

2: Stel je eigen verrassingsaanpak samen

Het is mogelijk om je eigen verrassingsaanpak samen te stellen. Je kiest zelf wat jij je klanten biedt, afhankelijk van wat er bij jouw onderneming past. Het is hierbij mogelijk één optie te kiezen of om de verschillende opties te combineren. Ook staan we altijd open voor nieuwe mogelijkheden om Je Verrassing in te zetten. Bekijk de verschillende mogelijkheden hieronder.

3: Inrichten online verrassingsomgeving

Op basis van de keuze die gemaakt wordt bij stap 2, gaan we samen aan de slag met het inrichten van jouw verrassingsomgeving. Wij helpen je hierbij met het efficiënt inrichten van de online omgeving en het samenstellen van aantrekkelijke verrassingen voor jouw doelgroep. Op basis van onze ervaringen weten wij als geen ander welke verrassingen wel en niet succesvol zijn en op welke manier je deze het beste kunt verspreiden.

f
4: Verrassen maar!

Dan wordt het leuk: je start met het verrassen van je klanten! En wat het bijzonder persoonlijk maakt, is dat jij als ondernemer zelf bepaalt wat jouw klant te zien krijgt. Een pakkende tekst, persoonlijke videoboodschap of spraakmakende foto. Alles is mogelijk.

m
5: Van klanten naar fans

De kracht van Je Verrassing is dat je een langdurige klantrelatie opbouwt, door regelmatig nieuwe verrassingen weg te geven. Zelfs wanneer klanten niet in jouw winkel, restaurant of webshop komen is het mogelijk om automatisch verrassingen toe te sturen. Jij bepaalt zelf hoe vaak en wanneer! Naast dat je de klant hiermee enthousiasmeert om terug te komen, geneer je ook relevante data over je doelgroep. Hiermee zorg je dat nog meer klanten fan worden!

Mogelijke verrassingsaanpak

Jij bepaalt als ondernemer zelf op welke manier jij Je Verrassing inzet. We richten vervolgens het platform geheel op maat voor je in. Het is hierbij mogelijk één optie te kiezen of om de verschillende opties te combineren. Ook staan we altijd open voor nieuwe mogelijkheden om Je Verrassing in te zetten. Op deze manier sluit Je Verrassing goed aan bij jouw uitstraling en verzeker je de terugkomst van jouw klanten.

1 Scan, Kras & Ontvang

Wil je een tool die snel en makkelijk inzetbaar is voor zowel jou als voor je klanten én geen extra drukkosten met zich meebrengt? Kies dan voor Scan, kras & ontvang. Een moderne variant op de oude fysieke kraskaart. Het werkt als volgt: Je plaats in jouw zaak bijvoorbeeld een banner met een QR-code. Vervolgens scannen jouw klanten deze code met de camera van hun telefoon. Wanneer zij dit doen verschijnt er een kraskaart op het scherm. Krassen maar! Open gekrast? Dan kunnen ze hun verrassing “on the spot” verzilveren. Met deze tool vul je direct je database aan. Wanneer klanten na deze verrassing weer een nieuwe verrassing willen ontvangen, vullen ze hun e-mailadres in en krijgen ze een bevestigingsmail om het account actief te maken. Je kunt er zelfs voor kiezen om je klanten eerst hun e-mailadres in te laten vullen, voordat ze hun verrassing mogen verzilveren.

2 Verrassingsshop

Je kunt jouw gasten of medewerkers ook belonen door het toebedelen van punten in de Verrassingsshop. Deze punten kunnen ze sparen om ze vervolgens in te wisselen voor een van de  producten uit de Verrassingsshop. Je kunt zelf kiezen hoe je deze shop inricht. Dit kan bijvoorbeeld met eigen producten, producten van jouw leveranciers of aangevuld met een aantrekkelijke productselectie vanuit Je Verrassing. Het is ook een optie om je verrassingen aan klanten van andere ondernemers te geven. Hierdoor gebruiken we elkaars netwerk slim.

Tijd voor een verrassend gesprek?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? En wil je de gebruiksvriendelijkheid van Je Verrassing ervaren? Laat ons je verrassen tijdens een gesprek. Vul je gegevens in en we nemen contact met je op.